Borong SHISEIDO MASK harga Murah | FA Beauty

Sunday, 30 June 2013

Borong SHISEIDO MASK harga Murah

Ramai yang berminat nak dapatkan SHISEIDO MASK dengan harga borong kan? Firash menawarkan HARGA TERBAIK UNTUK ANDA!!!


ADA 3 PILIHAN (JENIS):
-BLACK
-WHITE
-NATURGO
(boleh campur-campur, harga sama sahaja, fungsi pun sama jugak)


HARGA BORONG TERBAIK:

10 PCS - RM15 (sm) RM18 (ss)
20 PCS - RM25 (sm) RM30 (ss)
50 PCS - RM40 (sm) RM45 (ss) 
----------------------------
100PCS - RM60 (sm) RM65 (ss)
----------------------------
200PCS - RM100(sm) RM120(ss)
300PCS - RM160(sm) RM190(ss)
500PCS - RM250(sm) RM270(ss)

HARGA SPECIAL!!!!
1000 PCS – RM350 (sm)

HARGA TERMASUK KOS POSTAGE!!

SMS/WHATSAPP: 013-3602863

CARA PEMAKAIAN:

  • firstly, cuci muka bersih2 dulu. then lap sampai kering.
  • buka shiseido mask dan sapu ke kawasan muka. boleh sapu seluruh muka or certai kawasan je macam hidung
  • sapu shiseido dengan tebal (biar tak nampak kawasan kulit)
  • tunggu kering dalam 15-30 minit
  • bila dah betul2 kering, tarik mask dari bahagian hujung ke kawasan tengah slow2.
  • korang dpt tengook banyak blackhead yang melekat.
  • cuci muka then kalau ada toner sapukan toner untuk menutup liang yang dh kosong tu.

FOR MORE INFO VISIT MY FACEBOOK: http://is.gd/famessage

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Daisypath - Friendship