Vitamin C 1000mg Pahang Pharmacy MURAH | FA Beauty

Friday, 10 May 2013

Vitamin C 1000mg Pahang Pharmacy MURAH

Mana lagi nak dapatkan Vitamin c 1000mg Pahang Pharmacy dengan harga murah giler macam ni? Hehe..Firash jual harga murah-murah je sebab better jual murah dari jual mahal tak de orang beli..kan? so bila fikir-fikir better jual murah la walau untung seciput je pun.

Ok rasanya yang google '" Vitamin C Pahang Pharmacy 1000mg MURAH" mesti dah tahu apa dia fungsi vitamin ni kan? tak perlu nak cerita panjang kita terus kepada harga.


VITAMIN C PAHANG PHARMACY 1000MG MURAH!!!
1 BOTOL RM60 SM RM65 SS
1 BOTOL = 100BIJI (tahan 3 bulan 10 hari)
JIMAT-JIMAT-JIMAT
MURAH-MURAH-MURAH
^_________________^


FOR MORE INFO VISIT MY FACEBOOK: http://facebook.com/produknatural99
SMS: 013-360 2863

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Daisypath - Friendship