Cara Buang Lemak di Perut dengan Cepat dan Mudah | FA Beauty

Friday, 3 February 2012

Cara Buang Lemak di Perut dengan Cepat dan Mudah


Cara Buang Lemak di Perut dengan Cepat dan Mudah | Lebih mudah untuk menambahkan berat badan daripada untuk mengurangkan berat badan. Walaupun Arah aliran pemakanan datang dan pergi, masih ada hanya satu cara untuk membuang lemak perut yang berlebihan. Cukup dengan diet trend untuk beberapa minggu atau bulan sangat baik boleh membantu anda untuk mengurangkan berat badan, tetapi dalam semua kemungkinan anda akan kembali ke tabiat lama anda dan saiz pinggang lama anda dalam masa yang singkat. Menurut AS Tentera Udara Staf Sarjan. Lisa Reed, pemimpin skuadron latihan fizikal, berat badan memerlukan lebih daripada membuang karbohidrat untuk beberapa minggu - ia memerlukan perubahan gaya hidup.


Cara Buang Lemak di Perut dengan Cepat dan Mudah 

Cara Buang Lemak di Perut dengan Cepat dan Mudah

  1. Kurangkan soda dan gantikan ia dengan air. Jika anda benar-benar tidak boleh hidup tanpa pop anda, hadkan diri anda kepada satu hari. Air minuman akan membantu badan anda untuk mencerna makanan anda dengan lebih baik dan cepat, serta memastikan anda terhidrat dan segar.

  2. Makan. Diet kebuluran hanya melemahkan dan meninggalkan anda keinginan makanan keperluan badan anda. Di samping itu, badan anda akan mula menyimpan lemak jika ia difikirkan anda kelaparan. Staf Sarjan. Reed menyarankan tentera beliau untuk makan enam hidangan kecil setiap hari.

  3. Mulakan setiap pagi dengan sarapan. Makan bijirin dengan susu skim atau oatmeal dengan yogurt ringan dan sekeping buah-buahan. Keesokan harinya makan telur, dua keping roti bakar dan sekeping buah-buahan. Ganti supaya badan anda tidak mendapat dibakar keluar. Makan sayur-sayuran mentah untuk makanan ringan.

  4. Makan sandwich tuna atau ayam belanda di atas roti rendah kalori dengan cawan lobak mentah atau salad kecil dengan berpakaian cahaya.

  5. Amalkan ayam, ayam belanda atau ikan untuk makan malam. Makan kentang atau cawan beras dan sayur-sayuran kukus. Benarkan diri anda satu sudu beberapa lemak setiap hari. Dengan membenarkan diri anda untuk makan lemak yang anda inginkan, anda akan menjadi kurang berkemungkinan mempunyai detik-detik yang lemah di mana anda makan segala-galanya di sisi.

  6. Bersenam lima hari seminggu. Melakukan kardio, seperti berlari, boleh membakar lemak badan cepat, terutamanya apabila anda mengekalkan tabiat pemakanan sihat. Adakah kardio tiga hari seminggu dan latihan kekuatan dua hari. Lama crunches dan duduk-up adalah latihan hebat untuk Tummies mendatar dan perut membuang lemak. Satu lagi latihan yang akan membakar lemak perut adalah twist Rusia. Duduk, dan kemudian perlahan-lahan meningkatkan kaki anda dari lantai supaya anda mengimbangi pada tulang ekor anda dengan belakang anda dan kaki masing-masing pada sudut 45 darjah. Kancing tangan anda di hadapan anda. Perlahan-lahan bergerak tangan anda ke belakang dan sebagainya kepada kedua-dua belah badan anda, menyentuh lantai sama ada di sebelah anda. Adakah 40 pada mulanya, kemudian bekerja cara anda sehingga 60. Lemak akan cair dan nada abs anda semua pada masa yang sama.

  7. Mengekalkan regimen senaman sehingga anda telah bertemu dengan matlamat anda, Kemudian, mengurangkan kepada tiga hari seminggu untuk mengekalkan angka anda yang baru dan sihat. Staf Sarjan. Program Reed telah membantu banyak juruterbang memenuhi matlamat berat badan peribadi mereka.


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Daisypath - Friendship